کارگاه قدرت لحظه حال – ایرانیان خارج از کشور (دبی)

کارگاه قدرت لحظه حال – ایرانیان خارج از کشور (دبی)

این کارگاه یک کارگاه آموزشی_تجربی‌ست که با هدف بهبود و بسامانی سبک زندگی و بالابردن سطح تاب‌آوری و پذیرش جامعه، به پرورش مهارت حضور در لحظه‌ی حال و تمرینات ذهن‌آگاهی می‌پردازد.

در این کارگاه مهارت‌های مشاهده‌گری، شفقت به خویش، پذیرش، مایندفول بودن و … را تعلیم می‌بینیم. همچنین یاد می‌گیریم که چطور با ابزارها و مهارت‌هایی که به دست آورده‌ایم سبک زندگی خود را ارتقا دهیم و به میزانی که لازم است از گذشته درس بگیریم و چشم‌اندازی برای آینده تعریف کنیم؛ اما در عین حال کانون توجه و بودن خود را تنها و تنها در “لحظه‌ی حال” قرار دهیم.

 کارگاه به صورت حضوری-آنلاین می‌باشد به این معنا که امکان حضور برای ایرانیان عزیز ساکن امارات متحده عربی به صورت کاملا آنلاین و یا حضوری همراه با شرکت کنندگان حضوری فراهم است.

زمان برگزاری : از جمعه ۳۱ فروردین ماه به مدت ۸ هفته جمعه‌ها از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰

در این دوره چه مباحثی را یاد می‌گیرم؟
  • بهبود مهارت‌های زندگی و ارتقا سبک زندگی با آموزش تکنیک‌های مایندفولنس
  • پرورش کیفیت‌هایی همچون شفقت به خویش، پذیرش، تاب‌آوری و…
  • تقویت مهارت مشاهده‌گری و کاربردی کردن تعالیم حضور
  • دسترسی درونی به آرامش، عشق و شادمانیِ بودن
  • حرکت در مسیر دوستی با خود
  • عمل‌گرایی و اقدام مؤثر در چالش‌ها به‌‌جای منفی‌گرایی و شکایت
  • پرورش فرهنگ مسئولیت اجتماعی و حفاظت محیط‌زیست با کار داوطلبانه

     

    ⚠️ سیستم مالی این کارگاه به چه شکل است؟

    این کارگاه با سیستم آموزش پاک (Donation) برگزار می‌گردد. بنابراین مربیان و همیاران با نذر فرهنگی و از جایگاه مسئولیت اجتماعی خود در این فضا خدمت کرده و از این فرصت برای دیدار جان‌ها و تأثیر بر آگاهی جامعه بهره می‌برند. از آنجا که بنیاد سپاس تماماً با دهش‌ها و حمایت‌های مردمی فعالیت کرده جهت ایجاد امکانات و بستر برگزاری مستمر دوره‌ها و همچنین گسترش فعالیت‌هایش پرداخت به صورت دهش (Donation) در پایان دوره صورت می‌گیرد و هریک از شرکت‌کنندگان با توجه به متوسط هزینه تمام شده اعلامی هر سال مبلغ مدنظرشان را دهش می‌کنند. 

    مبلغ پایه دهش کارگاه امارات برای سال ۱۴۰۳ از پایه‌ی ۷۵۰ درهم به صورت همت عالی در نظر گرفته شده است.

    نکته مهم این است که پرداخت دهش در پایان کارگاه الزامی، امـا مبلغ آن اختیاری است؛ هرکس بر مبنای حداکثر توان و کرم خود به‌‌صورت همـّت عالی و به‌نیت نشر و تداوم این آموزش‌ها و توسعـۀ خدمـات بنیـاد سپــاس برای ارائه‌ی خدمات به شرکت‌کنـنـدگـان بعدی دهش می‌نماید. 

    قصد ما تمرین دهندگی و ادامـه‌دادن زنجیــره‌ی آگـاهی، عشـق و انسـانیت است تـا هیـچ‌کس به‌دلیـل مسـائل مـالـی پشت در آگــاهی نمــاند.

مربیان دوره : مجتبی عباسی، شیما نجفی

نام(Required)
*لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
*لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
*لطفا کد شهر را وارد کنید *لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
تاریخ تولد(Required)
طریقه آشنایی(Required)