کارگاه قدرت لحظه حال-ویژه کارکنان ایران ایر

کارگاه قدرت لحظه حال-ویژه کارکنان ایران ایر

این کارگاه یک کارگاه آموزشی_تجربیست که با هدف بهبود و بسامانی سبک زندگی و بالابردن سطح تاب‌آوری و پذیرش جامعه، به پرورش مهارت حضور در لحظه‌ی حال و تمرینات ذهن‌آگاهی می‌پردازد.

در این کارگاه مهارت‌های مشاهده‌گری، شفقت به خویش، پذیرش، مایندفول بودن و … را تعلیم می‌بینیم. همچنین یاد می‌گیریم که چطور با ابزارها و مهارت‌هایی که به دست آورده‌ایم سبک زندگی خود را ارتقا دهیم و به میزانی که لازم است از گذشته درس بگیریم و چشم‌اندازی برای آینده تعریف کنیم؛ اما در عین حال کانون توجه و بودن خود را تنها و تنها در “لحظه‌ی حال” قرار دهیم.

⭕️ کارگاه به صورت حضوری-آنلاین می‌باشد و امکان حضور برای ایرانیان عزیز ساکن خارج از کشور و شهرستانها بصورت کاملا آنلاین همراه با شرکت کنندگان حضوری فراهم است.​

زمان برگزاری : یکشنبه ها ۱۷:۳۰- ۲۰:۳۰

 

در این دوره چه مباحثی را یاد می‌گیرم؟
  • بهبود مهارت‌های زندگی و ارتقا سبک زندگی با آموزش تکنیک‌های مایندفولنس
  • پرورش کیفیت‌هایی همچون شفقت به خویش، پذیرش، تاب‌آوری و…
  • تقویت مهارت مشاهده‌گری و کاربردی کردن تعالیم حضور
  • دسترسی درونی به آرامش، عشق و شادمانیِ بودن
  • حرکت در مسیر دوستی با خود
  • عمل‌گرایی و اقدام مؤثر در چالش‌ها به‌‌جای منفی‌گرایی و شکایت
  • پرورش فرهنگ مسئولیت اجتماعی و حفاظت محیط‌زیست با کار داوطلبانه


    ⚠️ سیستم مالی این کارگاه به چه شکل است؟
    این کارگاه با سیستم آموزش پاک (Donation) برگزار می‌گردد. بنابراین مربیان و همیاران با نذر فرهنگی و از جایگاه مسئولیت اجتماعی خود در این فضا خدمت کرده و از این فرصت برای دیدار جان‌ها و تأثیر بر آگاهی جامعه بهره می‌برند. از آنجا که بنیاد سپاس تماماً با دهش‌ها و حمایت‌های مردمی فعالیت کرده جهت ایجاد امکانات و بستر برگزاری مستمر دوره‌ها و همچنین گسترش فعالیت‌هایش پرداخت در دو مرحله توسط شرکت‌کنندگان انجام می‌شود؛ مبلغ ورودیه در زمان نام‌نویسی جهت قطعی‌نمودن و انجام فرآیند مصاحبه و ثبت‌نام در سایت پرداخت می‌شود.
    دهش در پایان دوره صورت می‌گیرد و هریک از شرکت‌کنندگان با توجه به متوسط هزینه اعلامی هر سال و البته به‌صورت اختیاری بر اساس حداکثر توان خود مبلغ مدنظرشان را دهش می‌کنند. (مبلغ ورودیه و متوسط هزینه‌ی برآوردشده به‌صورت سالیانه توسط هیئت‌‌مدیره‌ی بنیاد سپاس مصوب و اعلام می‌گردد.)
    نکته مهم این است که پرداخت دهش در پایان کارگاه الزامی، امـا مبلغ آن اختیاری است؛ هرکس بر مبنای حداکثر توان و کرم خود به‌‌صورت همـّت عالی و به‌نیت نشر و تداوم این آموزش‌ها و توسعـۀ خدمـات بنیـاد سپــاس برای ارائه‌ی خدمات به شرکت‌کنـنـدگـان بعدی دهش می‌نماید. قصد ما تمرین دهندگی و ادامـه‌دادن زنجیــرۀ آگـاهی، عشـق و انسـانیت است تـا هیـچ‌کس به‌دلیـل مسـائل مـالـی پشت در آگــاهی نمــاند.
هزینه ورودیه : 290.000 تومان
مربیان دوره : زهرا ابراهیمی - شقایق حبیب فرعی

نام(Required)
*لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
*لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
*لطفا کد شهر را وارد کنید *لطفا اعداد را با کیبورد انگلیسی وارد کنید
تاریخ تولد(Required)
نحوه شرکت در کارگاه(Required)
طریقه آشنایی(Required)